Regulamentul campaniei: “Bucura-te zilnic de OptiStare cu OptiFibre!
08.06.2021 in Regulamente campanii promotionaleREGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
“Bucura-te zilnic de OptiStare cu OptiFibre!"
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI
1.1. Campania promotionala “Bucura-te zilnic de OptiStare cu OptiFibre!" (in continuare “Campania”) este organizata de NESTLÉ ROMANIA S.R.L. (“Organizatorul”/“Nestlé”), cu sediul in Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 3, scara A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339, cu numar in Registrul Comertului J40/10813/2010, CUI 8184502, avand INFOLINE Nestlé Romania: 0800.863.785 (linie telefonica gratuita, apelabila din orice retea nationala fixa sau mobila).
1.2. Participantii la Campanie sunt obligati sa respecte termenii si conditiile prezentului regulament oficial al Campaniei (“Regulamentul Oficial” sau “Regulamentul”), care este disponibil public si gratuit pe www.nestle.ro/promotii sau poate fi pus la dispozitie (i) in baza unui apel telefonic gratuit la Infoline Nestlé Romania, (ii) prin e-mail la contact@ro.nestle.com, sau (iii) pe baza unei solicitari scrise in atentia Organizatorului, la sediul social mai sus indicat.
1.3. Redactarea si autentificarea Regulamentului Oficial, coordonarea mecanismului Campaniei, a bazei de date aferente derularii Campaniei si expedierea premiilor vor fi realizate si operate prin intermediul societatii BUZZ STORE SRL („Agentia”) cu sediul în Bucuresti, str.Tuzla, nr.9-27, bl.I, et.3, ap.33, Sector 2, cu numar in Registrul Comerţului J40/2974/15.03.2012, CUI RO 29917150.
1.4. Organizatorul poate modifica orice aspect al prezentului Regulament Oficial, urmand a publica modificarile in aceeasi maniera ca prezentul Regulament, data publicarii fiind data intrarii in vigoare a modificarilor.
SECTIUNEA 2. LOCUL SI DURATA CAMPANIEI
2.1. Campania este organizata si se desfasoara pe intreg teritoriul Romaniei, in conformitate cu prezentul Regulament, in orice magazin ce comercializeaza produsul OptiFibre, inclusiv magazine online (denumite in continuare “magazine participante”).
2.2. Campania se va desfasura in perioada 03.05.2021 ora 00:00:00 – 11.07.2021 inclusiv, ora 23:59:59 (denumita in continuare “Perioada Campaniei”). Participantii se pot inscrie in Campanie exclusiv pe Perioada Campaniei.
SECTIUNEA 3. PRODUSELE PARTICIPANTE (MARCI SI AMBALAJE PARTICIPANTE)
3.1. Produsul Nestle participant la Campanie este OptiFibre (in continuare “Produs/e Participant/e”).
3.2. Orice alte produse comercializate sub marca Nestlé, care nu sunt mentionate la art. 3.1., nu pot fi utilizate pentru inscrierea in prezenta Campanie.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
4.1. Pot participa in Campanie persoanele fizice cu varsta de peste 18 ani impliniti la data inceperii Campaniei, cu domiciliul sau resedinta, chiar temporara, in Romania, care indeplinesc conditiile prevazute la art. 5.1 (in continuare “Participantii”).
4.2. La aceasta Campanie nu au drept de participare urmatoarele persoane:
a) prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) Organizatorului si/sau ai Agentiei;
b) prepusii (inclusiv, insa fara a se limita la angajati) oricaror societati implicate in realizarea oricaror activitati legate de organizarea si desfasurarea Promotiei, colaboratori ai Organizatorului, Agentiei si/sau, daca e cazul, magazinelor participante;
c) membrii familiilor prepusilor mentionati la punctele a) – b) de mai sus (insemnand copii, parinti, sot/sotie, frate/sora).
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI
5.1. Pentru a participa la Campanie, Participantii trebuie:
5.1.1. sa achizitioneze din magazinele participante, in perioada de desfasurare a Campaniei, un Produs Participant, indiferent de valoarea acestuia;
5.1.2. sa inscrie datele documentului fiscal (bon fiscal sau factura fiscala cu regim special emisa doar catre persoanele fizice) in Campanie prin modalitatea de inregistrare si comunicare specifica acestei Campanii, indicata mai jos la art. 5.3.
5.2. Participantii sunt obligati sa pastreze in original bonul/documentul fiscal/ambalajul in baza caruia s-au inscris in Campanie, pentru a indeplini procedura de validare si de acordare a premiilor.
5.3. Modalitatea de comunicare a documentului fiscal specifica acestei Campanii este printr-un mesaj scris transmis prinmijloacele de telefonie (in continuare “Mijlocul de Comunicare”).
catre numarul de telefon scurt 1751 (numar cu tarif normal, in retelele Orange, Vodafone, Telekom si Digi), continand codul OPTIFIBRE urmat de numarul si data documentului fiscal care atesta achizitia produselor.
Model/Exemplu: OPTIFIBRE/1234/01.01.2021
5.4. Desemnarea castigatorilor se va realiza prin tragere la sorti conform procedurii stabilite in art. 6.3 si 6.4. din prezentul Regulament.
5.5. Organizatorul va publica numele castigatorilor si premiile castigate de acestia, in conformitate cu obligatia impusa de lege privind campaniile publicitare, in data de 02.08.2021, fiind astfel o etapa obligatorie pentru implementarea prezentei Campanii.
5.6. Pentru fiecare mesaj trimis, Participantul va primi din partea Organizatorului, in termen de cel mult 2 (doua) zile lucratoare, prin acelasi Mijloc de Comunicare folosit la inscriere, un mesaj de raspuns prin care Participantul va fi informat cu privire la statusul inscrierii. Exemplu, dar fara a se limita la:
a) confirmare ca mesajul a fost receptionat;
Felicitari! Te-ai inscris cu succes in Campania OPTIFIBRE! Pastreaza bonul pentru validare in caz de castig. Succes!
b) instiintare asupra faptului ca inscrierea este incorecta, si anume:
- SMS-ul a fost trimis in afara Perioadei Campaniei (inainte de inceperea Campaniei):
Campania OPTIFIBRE nu a inceput inca. Achizitioneaza produsele participante incepand cu 03.05.2021 si inscrie-te in concurs. Te asteptam!
- mesaj invalid - daca aceeasi combinatie de numar si data ale documentului fiscal sunt trimise de mai multe ori:
Acest numar a mai fost folosit in cadrul Campanie OPTIFIBRE. Te rugam sa inscrii un alt numar valid! Succes!
- mesaj invalid – daca nu sunt furnizate toate datele:
Datele furnizate sunt incomplete. Te rugam sa scrii in mesaj toate cele 3 elemente: ,,OPTIFIBRE/numarul documentului fiscal/data’’.
- SMS inscris dupa incheierea Campaniei:
Campania OPTIFIBRE s-a incheiat pe data de 11.07.2021. Te asteptam la urmatoarele campanii!
5.7. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica continutul mesajelor de raspuns/informare pe parcursul derularii prezentei Campanii promotionale, fara o notificare prealabila si fara intocmirea vreunui document aferent prezentului Regulament Oficial.
5.8. In contextul prezentei Campanii, notiunea de document fiscal reprezinta inscrisul justificativ contabil emis la data efectuarii achizitiei prin care Participantul, la solicitarea Organizatorului, poate face dovada achizitiei Produsului Participant impus de Regulament. Documentele fiscale trebuie sa aiba o data de emitere in perioada de desfasurare a Campaniei, iar data si ora acestora trebuie sa fie anterioare celor la care s-a efectuat inscrierea in Campanie.
5.9. Pentru fiecare document fiscal, un Participant se poate inscrie in Campanie o singura data, folosind aceeasi modalitate de inscriere stabilita de prezentul Regulament. Fiecare inscriere corecta efectuata de catre un Participant ii garanteaza acestuia o sansa de castig. Un Participant poate castiga un singur premiu in cadrul campaniei, indiferent de numarul de achizitii si/sau de mesaje trimise.
5.10. Pe langa Produsul Participant, este permis sa apara si alte produse pe documentul fiscal participant.
5.11. In situatia in care pe un document fiscal se gasesc mai multe Produse Participante, consumatorul va avea dreptul la o singura inscriere in Campanie, o noua inscriere a documentului fiscal deja inscris va fi invalidata. Daca un consumator doreste sa achizitioneze mai multe Produse Participante pentru a se inscrie in Campanie de mai multe ori, acesta va trebui sa achizitioneze cate un Produs Participant ipe cate un document fiscal diferit.
5.12. Avand in vedere ca Mijlocul de Comunicare (numarul de telefon) reprezinta elementul de identificare al Participantilor pe Perioada Campaniei, un Participant identificat pe baza aceluiasi numar de telefon se poate inscrie in Campanie de maxim 5 (cinci) ori pe perioada campaniei, fiecare inscriere trebuind sa fie facuta in baza unui document fiscal diferit. Incepand cu inscrierea imediat urmatoare, Participantul va fi atentionat ca nu se mai poate inscrie in Campanie si urmatoarele incercari nu vor fi validate. Acelasi document fiscal nu poate fi inscris de mai multe ori de pe numere de telefon diferite.
5.13. Organizatorul isi rezerva dreptul de a investiga si a interpreta inscrierile in Campanie; orice neregula ce poate fi interpretata de catre Organizator si/sau Agentie ca incercare de fraudare a sanselor de castig in Campanie, se soldeaza cu blocarea si eliminarea definitiva a Participantului in cauza cu sau fara anuntarea acestuia, la latitudinea Organizatorului. Daca se constata existenta unorinscrieri folosind de mai multe ori aceleasi mijloace de comunicare si/sau mai multe mijloace de comunicare pentru a inscrie acelasi document fiscal , Organizatorul poate aplica unul sau toate din urmatoarele remedii: (i) sa solicite Participantilor lamuriri si orice documente relevante , (ii) sa invalideze toate inscrierile suspecte de frauda, (iii) sa blocheze, pe toata Perioada Campaniei, mijloacele de comunicare cu care Participantul suspect de frauda s-a inscris in Campanie. Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida si de a nu livra premii acelor Participanti care incearca fraudarea Campaniei, indiferent daca numele acestora au fost facute publice sau nu.
SECTIUNEA 6. PREMIILE SI VALOAREA ACESTORA. DESEMNAREA CASTIGATORILOR
La finalul campaniei Nestle va acorda, direct sau prin intermediul Agentiei, castigatorilor desemnati prin tragerea la sorti asa cum este ea mentionata la 6.2, 6.3 urmatorele premii:
Denumire premii | Cantitate (buc) | Valoare unitara (lei) | Valoare totala (lei) |
10.000 EUR* | 1 | 48.800 | 48.800 |
Aparat automat pentru cafea Nespresso Essenza Mini D30 | 70 | 423.5 | 29.750 |
Total Valoare Premii | 78.550 |
6.1. Valoarea totala estimata a celor 71 (saptezeci si unu) premii este de 78.550 (saptezeci si opt de mii cinci sute cincizeci)lei, dupa deducerea impozitelor retinute de Organizator. *Premiul in EUR este calculat la un curs mediu de 1 EUR = 4,8800 RON. Plata premiului in bani se va realiza in echivalent RON la curs BNR valabil in data platii.
6.2. Premiile Campaniei vor fi acordate castigatorilor desemnati prin tragere la sorti, utilizand un program computerizat specializat de extragere aleatorie, in prezenta unui reprezentant al Agentiei, in calitate de reprezentant al Organizatorului, si a unui notar public sau avocat.
6.3. Se vor extrage un numar de 71 (saptezeci si unu) potentiali castigatori. Prima data va fi extras castigatorul premiului de 10 000EUR, apoi vor fi extrasi cei saptezeci de castigatori ai aparatelor de cafea Nespresso Essenza Mini D30. Vor fi extrase si 3 (trei) rezerve pentru Marele Premiu si 10 (zece) rezerve pentru aparatele de cafea Nespresso Essenza Mini D30 La tragerea la sorti participa toate inscrierile valide inregistrate pe toata Perioada Campaniei.
6.4. Premiile din aceasta Campanie nu sunt transmisibille si nu pot fi inlocuite. In mod special, Organizatorul nu este responsabil pentru imposibilitatea revendicarii si a utilizarii premiilor.
6.5. Premiul acordat in cadrul prezentei Campanii poate fi revendicat si expediat doar pe teritoriul Romaniei.
6.6. Daca pe Perioada Campaniei nu se inscrie/nu participa niciun Participant sau Participantul refuza Premiul, atunci premiile Campaniei raman la dispozitia Organizatorului.
6.7. Numele castigatorilor premiilor acordate prin tragere la sorti vor fi publicate pe website-ul Campaniei, dupa validarea finala a acestora, la termenul indicat Alte date privind Mijlocul de Comunicare (numerele de telefon/ date conturi utlizator etc) nu vor fi publicate. Organizatorul isi rezerva dreptul de a afisa numele castigatorilor si in timpul procesului de validare, utilizand de fiecare data mentiuni corespunzatoare, spre exemplu, insa fara a se limita la: in curs de prevalidare, in curs de validare, validat etc.
6.8. Pentru a intra in posesia premiului, Participantii sunt obligati sa permita verificarea in original a documentului fiscal de catre Organizator sau de catre reprezentantii acestuia (spre exemplu, curierul care livreaza premiul).
6.9. Daca sunt identificate cazuri de fraudare ale Campaniei, Organizatorul are dreptul de a solicita restituirea premiilor astfel castigate si de a solicita organelor competente deschiderea procedurilor de urmarire juridicara pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
6.10. Daca e cazul, premiile in produse acordate de catre Organizator in cadrul Campaniei beneficiaza de garantie comerciala doar conform conditiilor stabilite de catre comerciantul produselor acordate ca premiu si doar in termenul comunicat de comerciantul produselor, care incepe sa curga de la data achizitiei respectivelor produse de catre Organizator sau de catre subcontractantii ori prepusii sai. Garantia de conformitate a produselor este prevazuta de legislatia incidenta.
6.11. Orice material comunicat de catre Participanti in cadrul prezentei Campanii, sub orice forma (video, audio, text), in orice mediu (online, offline) trebuie sa respecte conditiile prezentului Regulament, reglementarile legale si bunele moravuri, sa aiba un continut decent, licit, nediscriminatoriu si relevant pentru prezenta Campanie si sa nu incalce orice drepturi, inclusiv de autor si/sau de proprietate intelectuala, a unor terte parti. Participantul este in integralitate raspunzator pentru materialele comunicate si prejudiciile cauzate prin utilizarea si/sau diseminarea ilegala/in dauna unor terti a acestora, garanteaza ca detine drepturi depline si nelimitate vizand materialele participante. In cazuri contrare, Organizatorul, la libera sa alegere, poate dispune masuri de remediere necesare precum, fara a se limita la, eliminarea din Campanie si pana la solicitarea acoperirii prejudiciilor cauzate.
SECTIUNEA 7. PROCEDURA PENTRU REVENDICAREA INITIALA, VALIDAREA SI PRIMIREA PREMIILOR
A. Revendicare initiala:
7.1. Pana la validarea finala, un Participant ce a fost extras drept castigator va fi numit “Potential Castigator” si trebuie sa indeplineasca urmatorii pasi pentru a fi declarat castigator final: revendicare initiala, prevalidare electronica si validare finala. Neindeplinirea sau indeplinirea partiala a oricarei din cele trei etape de catre un potential castigator, conduce la invalidarea acestuia si apelarea la rezerve, in ordinea in care acestea au fost extrase.
7.2. Dupa extragere, potentialul castigator va fi contactat de Agentie, in termen de 2 (doua) zile lucratoare, folosindu-se Mijlocul de Comunicare de la care s-a inregistrat participarea castigatoare, in vederea revendicarii premiului castigat. Agentia va efectua maxim 3 incercari in acest termen si in cazul in care potentialul castigator nu poate fi contactat conform situatiilor exemplificate la art. 9.3 , acestuia i se va trimite un mesaj text de notificare, fiind anuntat ca are termen 24 de ore din acel moment pentru a contacta Agentia.
7.3. In cazul in care potentialul castigator nu contacteaza Agentia in termenul specificat, acesta va fi invalidat, fara nicio despagubire din partea Organizatorului, acesta din urma avand dreptul sa treaca la validarea rezervelor, in ordinea extragerii acestora. Rezervele vor fi contactate respectandu-se aceeasi procedura mentionata in prezentul capitol.
7.4. In cadrul revendicarii initiale, potentialului castigator i se va solicita sa:
a) isi exprime acordul expres si neechivoc pentru colectarea, prelucrarea si introducerea datelor cu caracter personal ce urmeaza a fi comunicate in baza de date aferenta derularii Campaniei, in vederea atribuirii premiului;
b) comunice daca este/nu este angajatul uneia din companiile implicate in aceasta Campanie sau ruda de gradul I cu o persoana angajata la una din companiile mentionate la art. 4.2.;
c) confirme pe proprie raspundere ca detine in original documentului fiscal cu care a efectuat participarea extrasa castigatoare, care atesta achizitia de Produse Participante;
d) comunice urmatoarele date cu caracter personal: nume si prenume
B. Prevalidare electronica:
7.5. In urma revendicarii initiale descrise mai sus, in scopul prevalidarii electronice, Organizatorul poate solicita Potentialului Castigator transmiterea prin e-mail sau fax, coordonate suplimentare comunicate exclusiv Potentialilor Castigatori, in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la momentul revendicarii premiului, precum o adresa de corespondenta pentru confruntarea documentului fiscal prin curier conform 7.6.
C. Validarea finala :
7.6. Dupa finalizarea prevalidarii, daca Organizatorul doreste o confruntare a inscrierii cu fiscal in original, potentialul castigator poate fi contactat, in maxim 5 (cinci) zile lucratoare, de un curier caruia va trebui sa ii inmaneze documentul fiscal in original inscris in Campanie, in baza unui Proces Verbal de predare-primire si a unei Declaratii de castigator, semnate de ambele parti.
7.7. Dupa ce, daca e cazul, documentul fiscal in original inscris in Campanie intra in posesia Agentiei si daca toate conditiile anterioare au fost respectate, Potentialul Castigator poate fi considerat castigator final si are dreptul sa intre in posesia premiului. Pentru premii mai mari de 600 de lei, pentru acordarea premiului si indeplinirea obligatiilor legale, Organizatorul poate solicita o fotocopie lizibila a actului de identitate al castigatorului.
7.8. Livrarea premiului se va efectua de catre Agentie, in termen de maxim 40 de zile lucratoare de la data validarii finale a premiului, la adresa specificata de castigator. Odata cu livrarea premiului, Organizatorul este eliberat fata de castigator de orice obligatie nascuta in temeiul prezentului Regulament Oficial.
7.9. In oricare din situatiile de mai jos se gaseste un potential castigator, premiul acestuia va fi invalidat:
a) un potential castigator furnizeaza la revendicare informatii incomplete sau eronate; sau
b) un potential castigator nu revendica premiul in termenul acordat; sau
c) un potential castigator nu prezinta documentatia solicitata de catre Organizator in termenele acordate conform prezentului Regulament Oficial; sau
d) un potential castigator nu a achizitionat pe bonul fiscal trimis pentru inscriere, Produse Participante in Valoarea Minima obligatorie, in Perioada Campaniei, din magazinele participante.
SECTIUNEA 8. ERORI SI BONURI/DOCUMENTE FISCALE/AMBALAJE NECORESPUNZATOARE
8.1. Inscrierile in Campanie sau revendicarile facute pe baza unor documente fiscale care sunt degradate, modificate, duplicate, falsificate, viciate, care contin erori de printare, tipografice sau de alt tip, incluzand fara limitare orice alt tip de modificari ale documentelor fiscale sau ale elementelor componente datorate manevrarii acestora, vor fi nule si nu vor fi luate in considerare de Organizator.
8.2. Organizatorul, Agentia si vanzatorii cu amanuntul ai Produselor Participante sau afiliatii acestora nu vor fi raspunzatori pentru erori de imprimare sau alte erori privind documentele fiscale precum si pentru elemente componente necorespunzatoare.
SECTIUNEA 9. RESPONSABILITATE/LIMITAREA RASPUNDERII
9.1. Organizatorul si Agentia implicate in organizarea prezentei Campanii nu isi asuma nicio raspundere si nu vor fi parte in litigiile referitoare la disputarea dreptului de proprietate asupra documentelor fiscale/ Existenta vreunui litigiu referitor la dreptul de proprietate asupra elementelor identificatoare (documente fiscale) nu va influenta acordarea premiului de catre Organizator acelui Participant care a inscris primul documentele fiscale respective si care a respectat toate procedurile prevazute de prezentul Regulament Oficial.
9.2. Organizatorul si Agentia implicate in organizarea prezentei Campanii, nu au nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari de premii neconforme cu prezentul Regulament, sau care apar dupa termenele prevazute in prezentul Regulament Oficial.
9.3. Organizatorul Campaniei si Agentia implicate in organizarea prezentei Campanii, nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru:
a) Documentele fiscale care au facut subiectul unor incercari in afara perioadei de desfasurare a Campaniei sau la un alt numar decat cel comunicat;
b) Revendicarile ce contin date incomplete, inexacte sau incorecte;
c) Situatiile in care Mijlocul de Comunicare cu care s-a inscris un Participant nu poate fi identificat (cont utilizator inactiv, blocat, numarul de telefon este incorect, dezactivat, blocat, nu se afla in aria de acoperire etc.) si ca atare Organizatorul nu va putea contacta Participantul la Campanie in timpul precizat in Regulament ;
d) Situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi bon/document fiscal/ambalaj care a stat la baza unei inscrieri si/sau alocarii unui premiu. In aceste cazuri va fi admis cu document fiscalvalid acel Participant care face dovada cumulativa ca:
i. detine documentul fiscal in original ce contine numarul de document fiscal care a stat la baza alocarii premiului; si
ii. este titularul datelor cu caracter personal comunicate la revendicarea premiului.
e) Eventualele dispute legate de drepturile asupra mijloacelor de comunicare folosite la inscriere;
f) Situatiile in care consumatorii achizitioneaza in perioada Campaniei alte produse ale Organizatorului decat Produsele Participante.
9.4. Ordinea receptionarii inscrierilor este reprezentata de data calendaristica si ora (ora, minute) la care sunt receptionate, indiferent de data si ora trimiterii inscrierilor.
9.5. Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa tentative de frauda care duc la cresterea abuziva, neconforma a sanselor de castig in detrimentul celorlalti Paticipanti, inscrierile respective vor fi anulate, nefiind incluse in baza de date participanta la tragerea la sorti.
9.6. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice Participant in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei.
9.7. Prin inscrierea in Campanie, Participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta, si este de acord cu, urmatoarele:
a) Participantul este singurul raspunzator pentru orice declaratie neconforma cu realitatea;
b) Participantul declara ca nu sufera de afectiuni fizice sau psihice care sa faca imposibila utilizarea premiului si ca este constient de conditiile normale de utilizare a premiilor si Participantul poate face uz de acestea fara a constitui o amenintare la adresa sanatatii si integritatii sale corporale, si/sau a celor din jur;
9.10. Organizatorul si Agentia implicate in Campanie:
a) nu sunt raspunzatori pentru deteriorarea, disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul predarii premiilor;
b) sunt exonerati de catre Participanti, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre acestia in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;
c) nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre Participanti unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.
SECTIUNEA 10. TAXE SI IMPOZITE
10.1. Cu privire la premiile acordate, Organizatorul se obliga sa calculeze si sa vireze impozitul datorat pentru veniturile obtinute de catre castigatori, in conformitate cu Legea 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Orice obligatii de natura fiscala sau de alta natura in legatura cu premiile castigate sunt in sarcina exclusiva a castigatorilor, cu exceptia acelora care trebuie retinute la sursa conform prevederilor legale in vigoare, daca acestea vor fi datorate.
10.2. Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii in Campanie, a consultarii Regulamentului Oficial, cheltuieli postale etc.).
SECTIUNEA 11. ASPECTE LEGALE CU PRIVIRE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
1. Pentru implementarea prezentei Campanii, in scopurile specifice indicate mai jos, Organizatorul prelucreaza date cu caracter personal indicate in tabelul de mai jos:
Persoana vizata | Date cu caracter personal | Scop |
Participant | Numar de telefon | Inscriere |
Potential Castigator | Numar de telefon, adresa e-mail, nume si prenume, adresa postala | Validare electronica, prin e-mail sau fax, confruntare bon |
Castigator | | |
11.2. Prin simpla participare la aceasta Campanie, Participantii inteleg ca, in acest scop, datele lor cu caracter personal vor fi prelucrate de Organizator, inclusiv prin intermediul Agentiei, in vederea organizarii Campaniei, deliberarii, validarii, anuntarii castigatorilor, atribuirii premiilor, precum si pentru indeplinirea obligatiilor financiar-contabile si fiscale, in conformitate cu Regulamentul General privind Protectia Datelor nr. 679/2016 (in continuare “RGPD”) si Nota de informare Nestle privind prelucrarea datelor cu caracter personal care se gaseste pe website-ul Organizatorului la link-ul https://www.nestle.ro/info/prelucrarea-datelor-cu-caracter-personal.
11.3. Participantii inteleg ca prelucrarea datelor sale personale in conditiile si in scopul declarat prin acest Regulament Oficial este indispensabila derularii Campaniei.
11.4. Baza de date realizata ca urmare a derularii prezentei Campanii reprezinta proprietatea Organizatorului, care ofera drept de acces Agentiei pentru a-si indeplini obligatiile in privinta derularii prezentei Campanii.
11.5. Participantii la Campanie, in calitate de persoane vizate, isi pot exercita urmatoarele drepturi, conform legii aplicabile in domeniul protectiei datelor, anume: dreptul la informare , dreptul de acces la date , dreptul la rectificare , dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, dreptul de a se adresa justitiei sau Autoritatii de supraveghere competente, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul de a isi retrage consimtamantul atunci cand exista o prelucrare care se bazeaza pe acest Regulament.
11.6. Datele personale ale Participantilor sunt prelucrate de catre Organizator in temeiul relatiei contractuale ce este stabilita prin acceptarea Regulamentului Campaniei, in scopul desfasurarii Campaniei, validarii, atribuirii premiilor, anuntarii publice a castigatorilor. De asemenea, datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei sunt prelucrate si in scopul respectarii prevederilor legislatiei financiar-contabile si fiscale, precum si de arhivare.
11.7. Pentru acuratetea informatiilor si ulterioare verificari, toate convorbirile telefonice si/sau comunicarea prin email ce se vor derula intre Agentie si Participanti sau Organizator si Participanti, pot fi inregistrate.
11.8. In situatia in care unul sau mai multi Participanti isi vor exprima dezacordul cu privire la inregistrarea convorbirilor telefonice, acestia vor primi un numar de fax sau adresa de e-mail, prin intermediul carora pot comunica in forma scrisa. La randul lor, acestia au obligatia de a pune la dispozitia Organizatorului un numar de fax sau o adresa de e-mail unde pot primi corespondenta, in caz contrar situatia adusa la cunostinta Organizatorului nu va putea fi rezolvata iar acesta isi declina competenta.
11.9. Fiecare Participant confirma ca a inteles ca prezenta Campanie se desfasoara prin intermediul unor platforme si/sau aplicatii digitale offline si online (precum, fara a se limita la, formulare si conturi detinute de website-uri, retele de socializare, messagerie instant etc). Aceste platforme si/sau aplicatii online publica si folosesc propriile politici cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, Participantii avand obligatia de a se informa cu privire la acestea, Organizatorul si/sau Agentia neavand nicio responsabilitate in acest sens fata de Participantii inscrisi in prezenta Campanie.
11.10. Revendicarea premiilor Campaniei, nu implica obligativitatea Participantilor de a-si exprima acordul pentru utilizarea datelor personale in activitati ulterioare de marketing direct. In masura in care Participantul ar consimti la primirea de la Organizator, in viitor, a informatiilor privind produsele si initiativele Organizatorului sau membrilor grupului Organizatorului, exprimandu-si acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru comunicari ulterioare de marketing, aceste date vor fi prelucrate de Organizator pana la exercitarea dreptului de opozitie de catre acestia sau la retragerea acordului exprimat anterior. Retragerea consimtamantului conform prezentului paragraf va produce efecte pentru viitor.
11.11. Datele cu caracter personal colectate in cadrul acestei Campanii promotionale vor putea fi dezvaluite de Organizator catre partenerii contractuali ai acestuia (acestea urmand sa fie utilizate strict in limitele si conform instructiunilor stabilite de Organizator), companiilor din acelasi grup cu Organizatorul, autoritatilor competente in cazurile in care Organizatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia in vigoare, precum si publicului (in cazul castigatorilor). Organizatorul poate transfera datele cu caracter personal in alte state din cadrul Uniunii Europene (de ex., altor companii din acelasi grup).
11.12. Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament participantii la campanie inteleg ca datele lor personale vor intra in baza de date a Organizatorului, in scopul derularii Campaniei, pentru validarea si atribuirea premiilor acordate in cadrul Campaniei, dar si pentru indeplinirea obligatiilor impuse de lege Organizatorului.
11.13. Pentru exercitarea drepturilor prevazute de RGPD, Participantii vor trimite Organizatorului cererile formulate cu privire la datele lor cu caracter personal, in scris, datate si semnate, la adresa din Bucuresti, Str. George Constantinescu nr. 3, sc A, etaj 7, sector 2, cod postal 020339 sau la adresa de e-mail dataprotection@ro.nestle.com.
11.14. Dupa solutionarea eventualelor cereri, reclamatii privind prelucrari nejustificate, in masura in care acestea sunt intemeiate, datele personale colectate vor fi distruse si nu vor fi procesate in niciun mod, cu exceptia cazului in care prelucrarea este impusa de obligatiile legale ce revin Organizatorului sau atunci cand exista un interes legitim.
11.15. Organizatorul se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal si sa aplice masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea acestor date impotriva pierderii, distrugerii accidentale sau ilegale, dezvaluirii sau accesului neautorizat, precum si impotriva oricarei forme de prelucrare ilegala. Participantii la aceasta promotie declara ca sunt de acord cu prevederile prezentului Regulament, pe care le-au citit si le-au inteles integral.
11.16. Organizatorul si Agentia iau toate masurile necesare pentru a se asigura ca datele cu caracter personal sunt prelucrate numai pentru perioada necesara pentru scopurile stabilite in prezentul Regulament. Pentru indeplinirea de catre Organizator si/sau de catre Agentie, a obligatiilor legale, juridice si fiscale, datele de inregistrare ale Participantilor vor fi colectate si retinute, dupa cum urmeaza: a) Datele castigatorilor premiilor, indiferent de valoarea premiului, vor fi prelucrate si/sau pastrate de Organizator si/sau Agentie pe durata si dupa incetarea campaniei, pe o durata de minim 3 ani si 6 luni si pana la 6 ani; b) Datele Participantilor necastigatori vor fi prelucrate si/sau pastrate de catre Organizator si/sau Agentie pe durata campaniei si pe o durata de 90 de zile calendaristice de la sfarsitul perioadei campaniei. La expirarea termenului de 90 de zile anterior mentionat, Organizatorul si Agentia vor sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare. Daca termenul de 90 de zile calendaristice se implineste intr-o zi nelucratoare, acesta se va implini in prima zi lucratoare ulterioara acestuia.
SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI INAINTE DE TERMEN
12.1. Prezenta Campanie poate inceta inainte de termen numai in cazuri temeinic justificate, precum in caz de forta majora definit conform Sectiunii 14, sau al imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie.
12.2. Incetarea Campaniei inainte de termen va fi facuta publica, prin aceeasi modalitati in care a fost facut public si prezentul Regulament Oficial.
SECTIUNEA 13. SESIZARI SI LITIGII
13.1. In vederea solutionarii sesizarilor de orice natura, participantii la Campanie pot adresa Organizatorului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la inchiderea Campaniei, o solicitare telefonica, la numarul de infoline 0800.863.785 (linie telefonica gratuita) sau o cerere scrisa prin e-mail la adresa de e-mail contact@ro.nestle.com sau prin posta la adresa sediului social mentionat la punctul 1.1., cu indicarea numelui Campaniei.
13.2. Eventualele litigii aparute intre Organizator si participanti se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.
SECTIUNEA 14. FORTA MAJORA
14.1. In scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
14.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice acest aspect Participantilor la in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora, prin mijloace de comunicare disponibile.
14.3. In intelesul prezentului Regulament Oficial constituie cazuri de forta majora urmatoarele evenimente, dar fara a se limita la acestea:
a) pierderea bazelor de date care contin inscrierile in Campanie;
b) avarierea sistemului informatic de stocare a datelor si alocare a premiilor;
c) tentative de frauda a mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
d) orice reglementare care poate aparea ulterior intrarii in vigoare a Regulamentului Oficial si care poate interzice sau modifica termenii acestuia.
Prezentul Regulament Oficial, impreuna cu Anexele sale, a fost redactat de catre Agentie in numele Organizatorului cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, modif., fiind autentificat de un notar public.
Organizator NESTLÉ ROMANIA S.R.L.